keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Mistä kaikki alkoi?

Thihii, me innostuttiin nyt niistä blogihaasteista niin että osallistutaan taas! Tämän bloggauksen aiheena on "Mistä kaikki alkoi?" Mutta me kerrotaankin meidän ensikohtaamisesta Emännän kanssa!

Reeta:
Kun minä olin ihan pikkuinen varsa, olin muuttanut pitkän matkan Tanskasta Suomeen. Sitten olin ehtinyt asua jonkin aikaa uudessa kodissani, kun Emäntä tuli siellä käymään.
Tällaisessa laumassa minä siellä elin. Siihen kuului isä ja äiti ja sisaruspuolia ja niiden äitejä. Kaikki muut pilkullisia paitsi minä!
Emäntä kuvasi minusta silloin pienen videonkin, oltiin velipojan kanssa vähän karkuretkellä. :)


Minä asuin silloin vielä äitini kanssa samassa karsinassakin.
Mutta sitten kun tuli kesä, kävi Emäntä minua katsomassa vielä oikein kunnolla ja vähän taluttelikin. Ja sitten loppukesästä muutin tänne nykyiseen kotiini Emännän omaksi poniksi.

Aika pian muuttoni jälkeen osallistuttiin jo ihan ensimmäiseen mätsäriini. En oikein muista siitä muuta kuin että sain ison ruusukkeen kun olin siellä yleisön suosikkiponi.


Tanya:
Minä ehdin elellä kasvattajani luona yli yksivuotiaaksi, ennen kuin Emäntä tuli minua sinne katsomaan.
Tässä kuvia siitä meidän ensitapaamisesta. Emäntä talutti minut kentälle, jossa vähän juoksentelin.
Ja piehtaroin, tämä näytti Emännän mielestä niin hauskalta.

Ja sitten vähän tutustuttiin paremminkin.
Ja niin siinä sitten kävi, että jonkin ajan päästä jätin taakseni ne entiset kotikuuset ja kaverit siellä.
Tulin tänne uuteen kotiin, jossa Reeta minua jo odottikin ja kaverithan meistä sitten tulikin.

Jos haluat osallistua tähän Blogitallin haasteeseen, niin ohjeet löydät täältä.
http://toimitus.blogitalli.fi/2015/02/viikon-blogihaaste-mista-kaikki-alkoi.html


Ei kommentteja: