torstai 5. helmikuuta 2015

Lunta tulvillaan!

No nyt meillä onkin ollut ihan kunnon talvea. Ei kauhean kylmää, mutta lunta on ihan riittävästi.
Vähän ollaan käyty hangessa leikkimässä, mutta eipä siellä paljoa jaksa kun lumessa on niin raskasta.









Tanya:
Minusta on ihan kivaa kun on lunta. Minulla taitaakin olla enempi habaa kuin Reetalla, koska jaksan hangessa paremmin.







Tässä yhtenä päivänä käytiin kärrylenkilläkin. Reeta kävi ensiksi ja sitten minä. Minä kävin tekemässä alkuverryttelyt tuolla hangessa.
Metsätiellä oli kaatunut puita kummallisesti tiellepäin.

Emäntä kuvasi vähän videotakin, tuossa aluksi menee Reeta ja sitten lopussa menen minä.
Lenkin jälkeen saatiin päällemme loimet.

Reeta:
Minäkin kävin kärrylenkillä. Mulla olikin tällä kertaa virtaa niin että laitoin vähän välillä laukaksikin. Lenkki menikin tosi nopeasti!

Tanya:
Meillä satoi ihan mahdottomasti lunta ja kun oltiin ilman loimia niin mehän vaihdettiin melkein väriä!
Hanki onkin sitten jo niin paksua, että ei siellä vaan enää meinaa jaksaa ollenkaan edetä.



Nuo lumet meidän selässämme muuttuivatkin sitten ihan jääpuikoiksi ja sitten ne kilisi kun me liikuttiin! Emäntä totesi siinä vaiheessa, että ne on saatava pois ja laittoi meille loimet. Siellä loimen alla ne jääpuikot suli ja me oltiinkin sitten ihan siistejä kun ne loimet riisuttiin pois.

Ei kommentteja: