tiistai 5. kesäkuuta 2012

Vieraita



Meillä kävi vieraita! Tai ihan tuttuhan se Emännän kaveri oli, mutta sen tyttö kävi meillä ensimmäistä kertaa.
Mentiin ajelulle ja ensiksi Emäntä ajoi, mutta sitten ne vaihtoivat ja Emäntä käveli vierellä ja valokuvasi. Enkös mennyt hienosti?



Metsässä mentiin enimmäkseen vaan käyntiä, mutta sitten kotiinpäin tietä vähän ravasinkin.


Sitten kun päästiin takaisin kotiin, olin hetken tarhassa lepäämässä. Mua tultiin kuitenkin hakemaan uudelleen ja laitettiin se uusi hieno satula mun selkään. Tyttö nousi sitten satulaan ja minä kannoin oikein hienosti ja turvallisesti pari pientä kierrosta. Kovasti sain kehujakin.


Masa-veli.
Emäntä toi mulle terveiset Masa-veljeltäni! Masahan on toinen mun täyspikkuveljistäni. Mitäs sanotte, onko meillä mitään muuta sukunäköä kuin samanlainen kampaus? ;)


Tanya:
Emäntä sanoi, että mun pitäis nyt treenata vähän sitä traileriin menoa. Niin me sitten eilen treenattiin. Siis eihän mulla siinä mitään ongelmaa ole, nyt kun Emäntä vaan on ihan normaali. Pari kertaa kävin siellä trailerissa ja sain kovasti kehuja ja porkkananpaloja palkkioksi.
Tässä yksi päivä kun vähän nojailin tarhan takaseinään, se yhtäkkiä aukesi niin että pääsin siitä raosta laitumelle. Reeta ei sitä huomannut, eikä hoksannut tulla samasta raosta. Jonkin aikaa siellä ehdin syödä, kunnes Emäntä tuli hakemaan mut sieltä pois.
Sitten Emäntä yritti juottaa mulle jotain öljyä, yöks! Enkä saanut heiniä enkä iltapuuroa. Emäntä taisi olla huolissaan, etten vaan saisi mahanpuruja. En saanut.
Mutta sitten vasta kummallinen juttu tulikin. Kun tuli iltamyöhä, niin ei päästykään talliin, vaan Emäntä toi yöheinät tarhaan! Ja siitä lähtien me on nyt oltu yötkin tarhassa.

Ihan hyvin me on saanut tarhassakin nukuttua. Päiväuniakin otetaan välillä. Tässä Nelli-kuttu piti vahtia.

Ei kommentteja: