lauantai 31. joulukuuta 2011

Hyvää uutta vuotta!

Uusi vuosi ja uudet kujeet. Tanya kun sai kerran tahtonsa läpi, niin sehän keksi sitten että tämän koko blogin nimi pitää muuttaa noin, että tämä onkin meidän molempien elämää. No koska Emäntä oli sitten samaa mieltä, niin nytpä tämän nimi on sitten Pienten ponien elämää.
Uuden vuoden kunniaksi tarjoamme teille taas kalenterin. Se on pdf-tiedosto jonka voi tulostaa itselleen ja sen saa auki kun klikkaa tuota kuvaa tai tästä.









Nyt viikon aikana ei ole juuri mitään erikoista tapahtunut. Mutta tänään Emäntä tuli päivällä tarhaan uusien juttujen kanssa. Sillä oli Tanyalle uusia vermeitä, mutta ne saa Tanya esitellä itse. Mutta Emännällä oli myös kamera mukana ja minäpä vähän poseerasin.


Minähän kerroin että meille tuli ihan hetki sitten tarhakatokseen heinäsäkit. No tänään Isäntä ja Emäntä vaihtoivatkin ne säkit isoon verkkoon. Sitä varten laitettiin uusi lautakin katoksen seinään. Me oltiin kovasti Tanyan kanssa mukana katsomassa mitä siellä oikein tapahtuu. Lopputulos näytti ihan kivalta, kyllä tästäkin saa heinät syötyä.


Tanya:
Tänään Emäntä toi mulle ihan uusia varusteita. Viimeksihän jo näitä suitsia kokeilin, mutta nyt niissä oli uudet kuolaimet. Nämä on kuulemma nyt ihan mun ikiomat eikä mitkään Reetan vanhat. Omituiselta tuntuivat suussa, mutta maistuivat paremmalta kuitenkin kuin ne edelliset.

Uuden loimenkin sain! Tämä on ihan sellainen fleecevuorellinen ulkoloimi. Ne joululahjaloimet oli sellaisia kuivatusloimia. Ei me usein loimia pidetäkään, kun Emäntä sanoo että voidaan sateella olla katoksissa. Mutta välillä kuitenkin meillä on ollut takitkin päällä ja se mitä mä olen pitänyt, on ollut Reetan sininen loimi. Mutta koska Reetalla on vain se yksi fleecevuorellinen loimi, niin mä sain nyt tämän ihan oman, että Reeta voi sitten pitää sitä omaansa.

Taisi kyllä Reetalla vähän käydä kateeksi tämä mun hieno loimeni. Emäntä selitti sille, että näin hienoa ei vaan ollut Reetan kokoa. Ja onhan Reetalla muita hienoja loimia vaikka miten paljon, mutta niitä kaikkia minä en ole nähnytkään. Mullakin on kuulemma vielä yksi ihan oma loimi, jota ei ole edes sovitettu. Sekin on kuivatusloimi ja sen mä sain sieltä entisestä kodistani.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ootte aivan ihania !!!

sohkunen kirjoitti...

Kiva kalenteri, onko tulossa 2013 vuodelle? =)