tiistai 16. elokuuta 2011

Näytillä taas

No nytpä tuleekin oikein kuvapläjäys! Kävin taas näyttelyssä, Emäntä sanoi että tämä oli tällä tietoa kesän viimeinen mätsäri missä käydään. Jotain muuta kisaa on kyllä tiedossa vielä.

Nyt oli näyttely taas ihan uudessa paikassa. Matkustaessa ei mennyt kovin kauaa ja sääkin oli oikein sopiva. Matkalla pysähdyttiin ja kun päästiin perille, huomasinkin että meidän mukaan oli tullut pari tyttöä. Ne sitten mua hoitelivat ja valokuvasivat. Kiitos Roosalle kuvista!

Meidän piti odotella omaa vuoroa tosi kauan. Siinä kun odoteltiin, mua kävi moni pieni ja isompikin ihminen rapsuttelemassa.


Välillä meinas kyllä tulla ihan aika pitkäksi, kun Emäntäkin vaan jutteli ihmisten kanssa. Siinä oli sopivaa hiekkaa ja meinasin että voisin vähän kierähtää maassa. Mutta ei! Emäntä huomasikin justiinsa, ja nykäisi mut ylös!

Aurinko paistoi nätisti ja Emäntä oli valinnut mulle saman kimaltelevan otsapannan kuin edellisessäkin näyttelyssä.


Mutta sainhan mä sitten vähän toimintaa siinä vuoroa odottaessa. Pääsin kokeilemaan agilityä, en olekaan ennen muita esteitä kokeillut, kuin vaan niitä mitä on kotona. Näistä kuvista kiitokset Tuulialle!





No vihdoin tuli sitten mun vuoro esiintyä. Ensin mentiin käyntiä ja sitten ravia, siinä innostuin ottamaan muutaman laukka-askeleen, mutta ei kai se mitään haitannut.

Ja sitten seisoin paikallani kun tuomari katsoi.

Kurkisti hännän alle mun takajalkojanikin. Se oli tuttu tuomari, on mua katsonut monta kertaa ennenkin. Se sanoi, että minä paranen vanhetessani. :D

Odoteltiin taas sen aikaa, että muutkin ponit kävivät arvosteltavana ja sitten oli palkintojen jako. Mä sain tällaisen sinisen rusetin. Emäntä luuli ensiksi, että se oli II-palkinto, mutta eipäs ollutkaan vaan I-palkinto!

Sitten seurasi ihan paras hetki koko päivänä! :D Mut vietiin ihanalle heinikolle, jopas siinä oli mehukasta apilaa! Meinasin että syön mahani oikein täyteen!

Mutta ei, siinä pitikin vaan poseerata.

Multa otettiin sitten suitset pois ja menin traileriin. Siellä sain syödä rauhassa ja katsella kun hepat vielä kävivät esiintymässä. Sitten me lähdettiinkin kotiin.

Emäntä sanoo, että se on tosi tyytyväinen siihen miten käyttäydyin tuolla, sain ihan täyden kympin käyttäytymisestä!
Tässä mun arvostelu:
Tyyppi: hyvä, ryhdikäs 9
Runko: kaunis pää, sopusuhtainen, loiva lapa, lyhyt lautanen 9
Jalat: hyväasentoiset jalat, tj pihdissä, hieman vennohkot ej:t 8
Kaviot: erittäin hyvät kaviot, ej hieman renkaiset 9
Käyntiliikkeet: melko suorat, takaa väljät, reippaat 9
Juoksuliikkeet: suorat, väljät, reippaat 9
Käyttäytyminen: 10
Esittäminen: 10
Muuta: Jälleen kerran hienoksi laitettu poni ja esittäjä

1 kommentti:

Lankastia kirjoitti...

Paljon onnea!
Ihania kuvia, ja tosissaan kaunis poni ja kaunis esittäjä :)