maanantai 1. elokuuta 2011

Kimallusta

Kävinpä taas näyttelyssä lauantaina. Paikka oli ihan uusi mulle, en ole siellä ennen käynyt. Siellä oli paljon muitakin poneja ja muutama isompikin heppa. Päivä oli oikein lämmin ja aurinkoinen ja Emäntä laittoikin mulle hienosti auringonpaisteessa kimaltavan otsapannan ja kimalletta myös harjaan ja häntään.
Tällä kertaa mua ei hermostuttanut mikään, vaan jaksoin esiintyä ihan nätisti ja Emäntä oli tyytyväinen. Seisoin paikallanikin oikein hienosti, kun tuomari mua katseli.
Nämä kuvat otti Elina Nikkola, kiitos kuvista!






Meitä oli yhteensä 13 osallistujaa siinä ponisarjassa ja olipas yllätys kun tulokset kerrottiin. Minä tulin jaetulle 2. sijalle! Saatiin kaikki rusetit ja sen jälkeen poseerasin vielä kuvattavana ennen kotiinlähtöä.

Tuomari antoi minusta tällaisen arvostelun:
Yleisvaikutelma: 8 Hohdokas
Tyyppi: 8 Pieni, pyöreä
Rakenne: 8 Sopusuhtainen, hyväasentoinen lapa, lihaksikas
Jalat: 8 Kuivat, erittäin hyväasentoiset, pieniniveliset
Kaviot: 6 Pienet, vähän pystyt
Liikkeet: 9 Käynti pitkä, joustava askel, ravi lennokas, hohdokas
Esittäjän ja hevosen yhteistyö: 9 Poni rakastaa esiintymistä ja esittäjä antaa sen esiintyä.

Nyt on viikko kulunut siitä kun se otsapanta-arvonta suoritettiin, mutta pinkin pannan voittaja ei ole ilmoittautunut. Arvottiinpa nyt sille sitten uusi voittaja noista samoista osallistujista. Ja onni suosi nyt Minilauraa, jonka Nuppu-ponille lähtee siis pinkki panta kunhan ilmoittaa osoitteen Emännälle.

1 kommentti:

Nenunen kirjoitti...

Että on söpö poni ja onnea, jaettu kakkonen on hyvä paikka♥