maanantai 31. tammikuuta 2011

Helmiä

Kyllä Emäntä on nyt tainnu ihan höpsähtää, kattokaas mitä se mulle nyt teki!


Tässä yks päivä lähdettiin ajelulle, mutta tiellä oli tosi liukasta ja mun piti mennä ihan siinä tien reunassa pelkkää käyntiä vaan. Mutta eipä me pitkälle ehdittykään, kun Emäntä nousi kärryistä ja käännyttiin takaisin kotiin. Kärryistä oli mennyt rengas tyhjäksi! No Emäntä sitten ohjasti mua sieltä kärryn takaa kävellen ja niin tultiin lyhyeltä lenkiltä kotiin. Kun mulla jäi energiaa niin kovasti, niin Emäntä meinasi että mennään pyöröaitaukseen. Mutta eipä saanut sitä ovea auki, kun oli niin paljon lunta! No mentiin sitten laitumelle, mutta sielläkin oli niin paljon lunta, että en jaksanut siellä juosta paria spurttia enempää.
Isäntä korjasi sen kärrynrenkaan jo, mutta ei me ole sen jälkeen vielä ajelemassa käyty, kun pihakin on tosi liukas.

Meille tuli tarhaan vähän uutta ajankulua, kun saatiin sinne pari puuta syötäväksi. Vuohet niitä tykkää enempi nakerrella kuin minä, mutta on niitä havuja välillä ihan kiva maistella.

Ei kommentteja: