perjantai 11. kesäkuuta 2010

Ponivieras

Meillä kävi ponivieras! Ihan uusi kaveri, jota en ole ennen tavannut. Mutta sen kanssa tuli ihan tuttu ihminen, se Bonnien Emäntä joka oli mukana silloin kun käytiin ajamassa siellä raviradalla.

Ponityttö on nimeltään Alma ja on minua vuoden nuorempi. Mutta ihan tsäpäkkä pakkaus, ei päästänyt mua tuosta vaan pomoksi.


Sen jälkeen kun oltiin vähän ensiksi tutustuttu pihassa, me mentiin harjoittelemaan agilityä.

Alma vähän pelkäsi joitakin esteitä ja mä yritin näyttää sille, ettei niissä ole mitään pelättävää vaan ne on ihan kivoja juttuja mennä.

Siellä oli yksi ihan uusikin, tällainen koroke jolle piti nousta. Aluksi en meinannut tajuta mitä siinä pitää tehdä, mutta sitten kun Emäntä yhden kerran nosti mun jalan siihen, hoksasin homman idean.

Toi koroke oli vaan vähän liian pieni, mun jalat meinasi mennä siitä yli. Pari päivää tuon jälkeen pihaan ilmestyikin uusi, isompi tuollainen este ja sitä olen nyt aika monta kertaa harjoitellut.

Keinulautakin oli Almalle aluksi vähän pelottava.

Kun oli jonkin aikaa treenattu, pääsin yksikseni pyöröaitaukseen eli piehtarointipaikalle!

Sitten loppuajan kun Alma vielä vähän treenasi, mä sain katsella sieltä pyöröaitauksesta.

Täytyy sanoa, että oli kyllä mukava päivä! Musta olis ihan kiva, jos mulla kävis enempikin vieraita, varsinkin tällaisia oman kokoisiani joiden kanssa voitais mennä tuota agilityä.

1 kommentti:

kangaskasa kirjoitti...

Ihania kuvia!

Meillä Doris-ponimme on vakavasti sairas...