torstai 10. syyskuuta 2009

Ja taas näytillä

Käytiinpä sitten vielä toisessakin näyttelyssä. Sinne oli vähän pidempi matka. Oikeesti mua ei kyllä edes huvittaisi kertoa koko reissusta. Sinä päivänä satoi vettä koko ajan ja musta tuntui että koko päivä meni vaan sateessa seisoessa ja odotellessa. Ja mulla oli sadeloimi päällä. Suututti kun en saanut edes kunnolla syödä moneen tuntiin!
En mä sitten jaksanut siinä näyttelykehässäkään oikein nätisti olla. Tai yritin kyllä parhaani, mutta perä vähän lensi kun siinä sateessa juostiin eikä mua olis huvittanut. Se tuomaritäti sanoi, että mä en ihan käyttäytynyt niin kuin prinsessan pitäisi.
No joo. En sitten saanut sieltä mitään rusettiakaan. Mutta onneksi vihdoin viimein pääsin takaisin traileriin ja siellä sain taas syödä mahani täyteen heinää ja levätä vähän ennen kuin lähdettiin kotimatkalle.
Kuviakaan sieltä ei tullut yhtään, kuka siinä vesisateessa olisi halunnut kuvata.

No mutta sitten iloisempiin asioihin! Se uusi satula jota esittelin jokin aika sitten, olikin mulle vähän liian iso ja Emäntä myi sen pois. Mutta nyt mä sain mun vanhaan satulaan uuden hienon huovan ja siinä on mun nimikin! Mun mielestä tämä on tosi upea!


Siellä näyttelyreissulla Emännän ja mun kanssa oli kolme tyttöä, jotka sitten hoiteli mua. Yksi tyttö niistä tuli eilen käymään meillä ja käytiin sitten ajolenkillä. Oli vähän hassua kun Emäntä käveli mun vieressä ja se tyttö oli kärryissä.

Toi tie missä mentiin, on ihan uusi. Sen on joku tuonne metsään rakentanut. Ja nyt sieltä voi kiertää kärryillä sellaisen lenkin. Se on ihan kiva tie, kun siellä ei kulje autojakaan kovin usein. Paitsi eilen tuli vastaan mönkijä, mutta sen kuljettaja oli tosi kiltti eikä halunnut säikyttää mua. Se pysähtyi kun näki meidät ja lähti uudestaan liikkeelle vasta kun me oltiin jo kaukana siitä.

Ei kommentteja: