tiistai 29. heinäkuuta 2008

Synttäri!

Mulla oli eilen synttäripäivä!
Tai no ei se ihan oikea synttäripäivä ole, mutta kun Emäntä ei tiedä mun oikeaa synttäripäivää, niin se päätti että nyt sitä juhlitaan. Kun se oli just 28.7. viime vuonna kun mä musta tuli Emännän oma poni, niin siksi se kai tuon päivän valitsi.
Emäntä kertoi, että jos ulkomailta adoptoidaan ihmislapsi, niin sillekin voidaan keksiä syntymäpäivä jos sitä ihan oikeaa päivää ei tiedetä. Ja muthan on vähän niinku adoptoitu sieltä Tanskasta missä mä synnyin. ;)
Oikeestihan ponien ja heppojen syntymäpäivillä ei oo niin merkitystäkään, kun meidän iän sanotaan aina vaihtuvan vuoden vaihteessa. Mäkin oon ollut siis 2-vuotias jo yli puoli vuotta.

Emäntä onnitteli ja rapsutteli mua heti aamulla ja sain porkkanaakin vaikka yleensä en aamuisin saa. Ja sitten Emäntä näytti mulle uutta riimua ja narua. Ne haisi vähän hassuilta, mutta näytti ihan kivoilta. Mun entiset on kirkkaanpunaisia mutta noi oli vähän tummempia. Paitsi riimussa on vaaleanpunaiset raidat. Mutta oi ja voi, se riimu olikin iso mulle! Se on minishettis-kokoinen ja mun entiset riimut on maitovarsa-kokoa. Emäntä sanoi että se vie tuon uuden riimun suutarille joka saa tehdä siihen uusia reikiä, niin sitten sen saa pienemmäksi.


Illallakin mä sain vielä lisää porkkanoita ja rapsutuksia.
Mulla oli eilen päivällä aika kutinaa mun ottassa, varmaan siihen joku ötökkä puraisi ja mä hinkkasin sitä niin että tuli vähän haavaa. Illalla emäntä laittoi sitten siihen jotain rasvaa. Mä osasin olla oikein nätisti ja Emäntä kehui mua siitä.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Myöhästyneet onnittelut! :)

Anonyymi kirjoitti...

Onnistuin viimein lisäämään blogisivulleni blogilistan, Jee! Laitoin sun bloogien osoitteet sinne :)

Anonyymi kirjoitti...

Myöhästyneet synttäri onnittelut meiltäkin! Sinusta on kasvanut varsin kaunis .

PePi kirjoitti...

oNnEa sinulle pikkuinen rotuponi! Olet varsin hurmaava. Siksikin lisäsin sivusi omaan blogilistaani (siinä blogissa, jota liian harvoin päivitän). Toivottavasti sopii?

Terveisiä vaan!!