perjantai 16. toukokuuta 2008

Suku kasvaa

Hei taas pitkästä aikaa!
Mulle ei oo nyt tapahtunu viime aikoina mitään erikoista. Massua oon vaan kasvattanu, kun on tuota vihreää vähän enempi syötävänä. Emäntä vie mut aina iltaisin tuohon pihaan ja antaa mun syödä siinä hetken aikaa nurmikkoa. Siinä samalla se harjailee mua ja siinä onkin kauheet kasat mun karvoja!

Mutta on mulla uutisiakin! Mun suku on lisääntyny taas, Emäntä kertoi että se on käyny katsomassa mun uutta pikkuveljeä ja velipuolta. Tässä ne on:
Tämä velipuoli on syntyny vappuna, se asuu siellä mun entisessä kodissa. Meillä on siis sama iskä, Pikseli.

Ja tämä poitsu on sitten mun uus pikkuveli. Tuo mamma on siis munkin äitini Natali.

Ja on mulle kuulemma syntynyt pikkusiskopuolikin, mutta se asuu jossain kauempana eikä Emäntäkään oo siitä nähnyt kuin kuvan vaan.

Emäntä kertoi että se oli käynyt sirkuksessa ja nähnyt siellä oikean sirkusponin! Mua vähän harmitti, kun Emäntä siitä niin kaihoisasti kertoi. Minäpäs sitten näytin Emännälle, että ei sen tarvi minusta mitään sirkusponia suunnitella, minähän osaan jo lentää!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Se on siis ihan totta, että vapun aikaan Suomeen tulee poneja lentämällä. Ne nousevat ilmapallojen kanssa ilmaan ja lentävät Suomeen vappuna sillä silloin on niin paljon vappupalloja ilmassa, ettei mitkään tutkaan huomaa mitään. Vähänkös hienoa! Milloin tuo kirjava pikkuponi oppisi lentämään niin lentäisi meille?! Vähäkö vauvaponikuume iskee, kun katselee tuommoisia kuvia.... ihania varsoja! Reetta on kyllä söpö!