sunnuntai 2. maaliskuuta 2008

Kevätaurinkoa!

Jopas paistoi aurinko tässä yhtenä päivänä!

Musta alkaa tuntua, että talviturkkia voisi jo keventää... Aloitin siis karvanajon, mutta tiputtelen vasta noita pitkiä karvoja, säästelen pohjavillan kanssa vielä hetken.

Emäntä oli tämän viikon lomalla ja meillä kävikin sitten joitakin vieraita ja tietysti ne kävi muakin kattomassa. Musta oli ihan mukavaa kun vieraat ihmiset jutteli mulle mukavia. Yhdelle Emännän kaverille me näytettiin vähän agilityäkin. Mä kyllä vähän säikähdin siinä kesken "näytöstä", kun tiellä meni yks mun pelkäämä mopo. Mutta en mä säikkynyt kuin sen verran, että yks pujottelukartio meni kumoon...
Samana iltana kun oltiin lenkillä, se mopo taas ohitti meidät! Emäntä jutteli mulle rauhoitellen, enkä mä tällä kertaa sitä mopoa niin mahdottomasti säikkynyt. Mutta en mä vaan tajua, miksi niissä mopoissa pitää olla niin kauheen inhottava ääni! Sitä ääntä mä niissä pelkään, eihän ne muuten mitään isoja vempeleitä olekaan.

Emäntä kertoi mulle, että se on käynyt katsomassa mun sukulaisia! Äitini voi kuulemma oikein paksusti; mulle on tulossa pikkusisko tai -veli! Mä kyllä toivon siskoa, kun mulla ei ole täällä Suomessa vielä yhtään siskoa, velipuolia vain. Niitäkin Emäntä oli käynyt katsomassa ja mun iskää myös.
(No entinen Emäntähän sen kertoi, onhan mulla yks sisko, vuotta nuorempi kuin minä, sen nimi on Karkki!)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi jestas mitkä karvat leukaperissä Reetalla! Huh ja reps! =DDDDD

Anonyymi kirjoitti...

Voi kun ihana lukea Reetan mietteitä.. :) Terveiset täältä meiltä Pikku-Miehen hörinän kera!
Meilläkin on kasvanut poitsulle ihan mieletön talvikarva, joka tuntuu vain pahenevan... Partaa on niin paljon, ettei soljet mene suitsissa millään kiinni!

Anonyymi kirjoitti...

hey, eipä saa unohtaa karkkia! se on reetan pikkusisko!

t. Riikka