sunnuntai 2. joulukuuta 2007

Pedikyyripäivä

Tänään Emäntä raspasi mun kaviot. Mulle tehdään se homma aika usein, joten mä olen ihan tottunut siihen. Ekoilla kerroilla mua vähän hermostutti kun oli useampi ihminen mun ympärillä höösäämässä, mutta sitten kun Emäntä on vaan sitonu mut riimunnarulla kiinni ja tehnyt sen yksistään, mä olen ollut ihan rauhassa.
Kerran mulla kävi oikein kengittäjäsetäkin lyhentämässä mun kaviot. Se sanoi että se ei oo edes nähnyt niin pieniä kenkiä mitkä sopis mulle. En mä kyllä kenkiä tarvikaan, kun oon varsa vasta. Ja Emäntä sanoo että ei mulle kenkiä laitetakaan jos ei sille kengitykselle tuu jotain erityistä syytä.


Tänään oli vähän hassua, kun Emäntä ja Isäntä valokuvas mua. Ensiksi emäntä harjaili mua ja laittoi mun kaulaan ihmeellisen systeemin jossa oli kulkusia. Sitten mut vietiin ulos ja mun olis pitäny seisoa nätisti, mutta enhän mä malttanu kun siinä paikassa näkyi vähän heinää lumen alta, mun oli ihan pakko saada syödä sitä. Mutta sitten Emäntä alkoikin antaa mulle leivänpaloja. Se oli aika kivaa! Paitsi Emäntä ei tainnu tykätä kun mä olin sitten heti sen kamerassa aina kiinni kun halusin sitä leipää lisää heti, kun sitä kerran oli sillä kuiteskin. Ja nyt Emäntä sanoi, että ei niistä kuvista onnistunu oikein mikään, että pitää ottaa joskus myöhemmin uusiksi se homma. Ihan kiva, sehän tarkoittaa sitä että mä saan sitte taas lisää herkkuja!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Voe! Ihana blogi... miks vasta nyt tän löysin????? Hyvä kun kävit mulle ilmoittamassa. Mie muuten oikeasti olen saanut noottia, että hevosta ei saa inhimillistää eikä kuvitella sen käyttäytyvän kuin ihmiset... no, joo, joo.. ollaan tässä jo reippaasti yli neljänkymmenen, jotta jos huvittaa kertoa näitä tarinoita näin,niin sitten kerron... jepujee! Laitan muuten linkin omalta tänne.... jos nyt osaan...