maanantai 30. toukokuuta 2016

Tarkkuusajoharjoituksissa

Tanya:
Me käytiin tarkkuusajotreeneissä!
Vähän kyllä ihmettelin, että mihin oikein lähdetään kun ihan ilman pesuja ja puunauksia lähdettiin, ei siis ollut kisat tiedossa. Mutta silti matkustettiin kauan ja päädyttiin sinne samaan paikkaan jossa viimeksi käytiin kisoissakin.

Minä pääsin hommiin ensiksi ja Reeta odotteli sen aikaa trailerissa. Kävin vähän katsomassa paikkoja Emännän kanssa talutellen ja sen jälkeen minut valjastettiin. Mutta kärryihin ei noussutkaan Emäntä vaan se tuttu ihminen joka on käynyt meillä kotonakin pari kertaa ja ajanut minulla.
Ja niin me mentiin kentälle ja ravailin niiden keilojen välistä.


Sitten kun olin mennyt oikein hienosti, vaihtoivat niin että Emäntä tuli minua ohjastamaan ja menin vielä pari kertaa sen radan läpi.
Kuva: Mervi Santonen

Reeta:
Minä muistelen että olen joskus kauan kauan sitten kärryillyt tuollaisten keilojen seassa aiemminkin. Ihan kivaahan se oli, mukava oli myös nähdä muita poneja siellä harjoituksissa. Olin yhtä aikaa kentällä yhden Nuusku-ponin kanssa.
Kuva: Mervi Santonen

Kuva: Mervi Santonen


Sen jälkeen kun olin Emännän kanssa kärrytellyt, vaihtoivat kuskia niin että se Emännän kaveri joka ajoi aluksi Tanyaa, tuli minua ohjastamaan. Menin sitten vielä yhden kerran sen radan.

Meillä on ollut nyt aika mahdottomasti ötököitä. Meihin on suihkutettu omituisen hajuisia ötökkäkarkotteita ja saatiin myös uudet riimut ja ötökkähapsut.
Mutta oi ja voi, eipä ollut oikein kestävät! Vain viikon jälkeen minun otsapannastani oli jo melkein kaikki hapsut irronneet. Tanyan oma sentään on vielä ehjä. No Emäntä sanoi että ostaa meille uudet.

Ei kommentteja: