maanantai 28. maaliskuuta 2016

Pinkkiä!

Reeta:
Vai olisko sittenkin aniliininpunaista? No tällaiset riimut Emäntä meille kuitenkin toi soviteltavaksi. Hiukkasen ehkä olisi saanut olla isompi, mutta mahtuu sentään. Kesäkarvassa sitten varmaan paremminkin.
Minun riimuni on minishettis-kokoinen, enpä sitten tiedä olisiko minulle sopinut paremmin tuo shettiskokoinen mikä Tanyalla on.
Uusia samanvärisiä harjojakin oli ilmestynyt, mätsäävät kyllä ihan kivasti.



Tänään meillä oli sellainen keväthuoltopäivä. Emäntä vuoli kaviot ja sen päälle harjattiin taas talvikarvaa irti. Minusta lähti kuulemma tällä kertaa vähemmän karvaa kuin Tanyasta, ehkäpä siksi että minä aloitinkin karvanlähdön vähän Tanyaa aiemmin.
 

Tanya:
Minusta on niin kauniit nämä pinkit riimut. Minun shettiskokoinen on ihan sopiva minulle. Kuulemma näitä on samanlaiset valkoisetkin, mutta niitä ei ole vielä sovitettukaan.

Pääsiäinenkin sitten oli ja meni. Emäntä sovitteli meille jotain kukkia otsalle, mutta tuntui niin hassulta että ravistin heti pois.
Kyllä muuten lähti minusta karvaa! Aivan ihanalta tuntuu kun sitä harjataan irti. Tosiaan kaviot vuoltiin ensiksi ja sitten oli tämä harjausoperaatio. Mutta ihan ensiksi minut mitattiin pitkästä aikaa. Olikin joku ihan uusi mittakeppi meille ilmestynyt. Ehkäpä olin aavistuksen verran kasvanut, koska Emäntä sanoi korkeudekseni nyt 93 cm.

Ei kommentteja: