keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Hierontaa ja näytillä taas

Tapahtuipa tuossa vajaa viikko sitten erikoista! Meille tuli hieroja, sellainen heppahieroja! Eipä ole ennen moista tapahtunut. Minä pääsin ensiksi hierottavaksi ja kuulin kun Emäntä kertoi että mun takajalkojen liike on ollut hiukan lyhyttä.
No aluksihan se hieronta tuntui ihan mukavalta, vaikka hiukan outoa se kyllä oli. Selässäni ei kuulemma ollut jumeja. Mutta sitten kun siirryttiin takapolviin, niin jopas sattui! Pikkuhiljaa sieltä sitten ne kipeät paikat liestyi ja lopuksi oloni oli oikein mukava. Ei haittais vaikka otettaisiin joskus uusiksi.



Hierontaa seuraavana päivänä olikin taas mätsärireissu. Meitä ei pestykään illalla sen hieronnan jälkeen, vaan vasta näyttelypäivän aamulla ja ennen lähtöä vaihdettiin vaan vielä kuivat loimet päälle. Kyllä me silti ehdittiin ihan hyvin kuivumaan kun oli lämmin päivä.

Siellä minun parinani oli yksi ruunapoika, joka oli aika söpö ja mulla tuli ihan sellainen hassu kutkutus sisälleni ja pissatti vaan. En oikein jaksanut keskittyä siihen esiintymiseenkään ja se poitsu sai sen punaisen nauhan. Ruusukkeita siellä ei saanutkaan kaikki, vaan sain sellaisen sinisen nauhanpätkän.
No sieltä mun esiintymisestä ei sitten tullut yhtään kuvaa, mutta ennen kotiinlähtöä vähän poseerattiin vielä.
Kuva: Elina Suosalo
Mun arvostelussa sanotaan näin:
Rakenne: Ilmeikäs pää. Hyvä syvyys rungossa. Hyväasentoiset ja -rakenteiset jalat. 7. Liikkeet: Kevyet liikkeet sekä käynnissä että ravissa. 7. Yleisvaikutelma: Sievä poni. 8. Yhteistyö: Kuuliainen poni. Rauhallinen esitys. 7. Yhteensä 29.
 

Tanya:
Olipas kuulkaa mukavaa kun meillä kävi ihan oma hieroja! Minä niin nautiskelin siitä. Mulla ei ollut mikään paikka kipeä ja Emäntä sanoi että sain sen vaan hemmotteluksi. Ja sitä se tosiaan olikin, ah sentään!
Ja sieltä näyttelystä minusta otettiinkin kerrankin enempi kuvia kuin Reetasta! :D Se paikka oli minulle ihan uusi, en ole siellä ennen käynyt. Hiukan minua pelotti kun siellä oli ihmiset niin hassusti ihan ylhäällä toisella sivulla ja vähän säikyin kun sieltä taputtivat. Ja se oli myös omituista kun siellä isossa tilassa oli mun lisäkseni vain tuo taustalla näkyvä ihan pikkuinen minihevosvarsa.
Kuva: Tuulia N http://valokuvia.viuhka.fi



Kuva: Tuulia N http://valokuvia.viuhka.fi
Se minivarsa sai sitten sen punaisen nauhan ja minä sain sinisen nauhan, eli en päässyt jatkoon. Tässä mun arvostelu:
Rakenne: Hyvä rotu- ja tammaleima. Hieman takakorkea tässä kehitysvaiheessa. Hieman pieni takaosa. 7. Liikkeet: Kevyet, mutta lyhyet liikkeet käynnissä ja ravissa. 7. Yleisvaikutelma: Hyvin kehittynyt ikäisekseen. 8. Yhteistyö: Kuuliainen, kiltti varsa. 8. Yhteensä 30.

Hei muuten! Katsokaapas Pieniä kavioita -blogista kenelle Reetan entinen riimu meni :D

2 kommenttia:

tuulifer kirjoitti...

Voi että, olen miettinyt että pitäskö Braamerille kutsua joskus hieroja. :) Onko se kamalan kallista?

Ponitäti kirjoitti...

Tämä oli 45 € per poni.