lauantai 14. heinäkuuta 2012

Mätsärissä

Nytpä päästään vihdoin kertomaan viikon takaisesta match show:sta. Ne olikin jo tutussa paikassa, siellä kävin viime vuonnakin. Ja yhtä helteinen päivä oli nyt kuin silloinkin.
Meille tais tulla vähän kiire, koska mua ei ehditty paljoakaan puunaamaan kun mentiin sitten jo kehään. Siellä olikin useampi ihminen mua tutkailemassa.
Kuva: Tuulia N - http://valokuvia.viuhka.fi


Rakennearvostelun jälkeen esitin käynnin ja ravin. Ravissa meinasin vähän laukkaillakin kun oli niin kevyt olo, mutta muuten esiinnyin kuulemma ihan hyvin.

Kuva: Tuulia N - http://valokuvia.viuhka.fi
Siellä oli paljon muitakin poneja esiintymässä ja piti vähän odotella, mutta sitten lopulta oli rusettien jako. Mä en kuulemma tällä kertaa pärjännyt oikein hyvin, mutta saatiin kuitenkin kaikki loppupäähän sijoittuneet samanlaiset punaiset rusetit.
Sitten vähän poseerattiin ja sain syödä ruohoa, kunnes menin sitten takaisin traileriin odottelemaan siksi aikaa kun oli Tanyan vuoro esiintyä.


Tanya:
Nyt minä olen sitten käynyt elämäni toisessakin mätsärissä esiintymässä. Aluksi mun piti odotella trailerissa kun Reeta kävi kehässä. Se oli kyllä jänskää, kun ympäriltä kuului kaikenlaisia ääniä sinne traileriin, mutta en vaan nähnyt niitä kun trailerin luukku oli kiinni. Mutta oli mulla siellä sentään syötävää. :D

Sitten kun pääsin ulos ja mut oli puunattu ja suitset laitettu, mentiin tutustumaan näyttelyalueeseen. Siellä oli paljon kaiken kokoisia poneja ja hevosia. Tämän yhden mä jo muistinkin, sehän oli mun parina silloin edellisessä näyttelyssä. (Ja nyt se muuten voitti koko varsaluokan, onnittelut Salamalle!)

Mutta täällä ei esiinnyttykään pareittain vaan ihan yksitellen, ja Emäntä kehui että olin reipas kun en kaivannutkaan ketään kaverikseni sinne kehään.
Siellä mua ensiksi tutkittiin ja piti seisoa nätisti paikallaan.

Sitten esitin käynnin ja ravin ja hyvin ne meni.
Kuva: Tuulia N - http://valokuvia.viuhka.fi

Lopuksi kierrettiin kaikki varsaluokan osallistujat yhtä aikaa siinä kehässä.
Ja sitten saatiin rusetit. Sain samanlaisen rusetin kuin Reetakin, mutta taisin sijoittua kuitenkin vähän paremmin.


Siihen samaan varsaluokkaan sai osallistua kaikenrotuiset ponit ja hevoset. Ja katsokaapas miten ison hepan siinä tapasin! Meillä on kuulemma ikäeroa vain kaksi päivää! Tuo jättiläinen on rodultaan shire, ihan maailman suurinta hevosrotua. Mutta kiltti se oli, nuuskuteltiin toisiamme ihan rauhassa.








Kiitos kuvista!  Tuulia N - http://valokuvia.viuhka.fi



2 kommenttia:

Pinja kirjoitti...

Onnea teille, hienot ponit :) Ja ihana kun ootte tossa Shiren vieressä, pientä koko eroa :D

Anonyymi kirjoitti...

Oi vitsi, ihania kuvia suuresta ja pienestä! :) Tahtoo tuollaiset koristamaan omaa pihaa ;)