tiistai 24. toukokuuta 2011

Kisoissa!

Nytpä mulla on hienoa kerrottavaa! Kävin ihan ensimmäisissä kisoissani! Ja ne oli Emännällekin ekat kisat.
Mutta aloitanpas alusta. Mut pestiin edellisenä iltana ja sitten matkustettiin taas sinne tallille jossa ollaan käyty usein. Mun kärryt otettiin tietenkin mukaan. Ensiksi mä sain kuljeskella siellä ympäriinsä, katsella ja syödäkin. Siellä oli useita muita heppoja ja ponejakin.

Sitten mut laitettiin kiinni trailerin viereen ja alettiin valjastaa.

Kärryteltiin sitten siellä ympäriinsä, välillä käytiin pellollakin.

Ja yhden lenkin tein tällaisen isomman hepan perässä.

Sitten lopulta koitti se h-hetki, kun me mentiin kentälle ja mun piti mennä se ohjelma, jota ollaan treenattu kotona pellolla ja kerran silloin siellä kentälläkin.

Minä kyllä yritin parhaani, mutta se kenttä vaan on tosi raskas mulle vetää kärryjä. En meinannut jaksaa ravata koko aikaa.

Mutta sain mä silti kehuja sitten kun olin oman suoritukseni tehnyt. Odoteltiin siinä sitten kun muutkin hepat kävi siellä kentällä kärryttelemässä. Me käytiin taas sillä välin siellä pellolla, siellä mun olikin paljon helpompi ravata kuin siinä kentällä.

Lopulta sitten kaikki olivat tehneet suorituksensa ja meidät kutsuttiin takaisin kentälle. Siellä oli se yks pystytukkapoikakin kärryjen kanssa. Me saatiin molemmat rusetit ja sitten ajeltiin peräkanaa kentän ympäri.

Sain siis kolmannen palkinnon siinä kisassa.

Mä tunsin itseni niin hienoksi siellä, mulla oli tämä hieno otsapanta päässä ja me oltiin muutenkin Emännän kanssa ihan sävy-sävyyn.


Tässä on sitten se arvostelu, joka sieltä saatiin. Tuon kuvan voi klikata isommaksi jos haluaa sen lukea.

Kiitos Annille, Tiialle, Tuulialle ja Raulille kuvista!

2 kommenttia:

Anni L. kirjoitti...

että rakastan tätä blogia! Onnea hienoista kisoista ja rapsutuksia Reetalle :) psst, lukaisehan www.pearlyponi@blogspot.com?

Nenunen kirjoitti...

Ihana poni tuo Reeta, niin söpö.