tiistai 22. helmikuuta 2011

Pinkkiiii!

Onpa ollut niin kirpeää pakkastalvea, että Emäntä ei tarjennut ajella mun kanssa kahteen viikkoon! Ulkonakin olen ollut lyhyempiä päiviä kuin yleensä.
Mutta vihdoin pakkanen vähän laskikin ja päästiin kärryttelemään. Tehtiinkin pitkä reissu. Reitti oli melkein kokonaan tuttu, vasta ihan loppumatkasta poikettiinkin mulle uuteen paikkaan. Siellä oli paljon ihmisiä ulkona.

Ja siellä oli lapsia jotka lasketteli isojen lumikasojen päältä pulkilla. En ole ennen sellaisia pulkkia nähnyt, ne vähän pelottivat mua. Varsinkin tuo yksi oranssin värinen, kun se tuli sieltä mäen päältä kerran ihan yksikseenkin.

Hetken sitten katseltiin tuossa ja opin, että ei ne pulkat nyt niin kamalia olekaan.
Paluumatkalla näin pari hiihtäjää ja ne pitivät niin kummallista ääntä, että mun mielestä olisi ollut parempi poistua paikalta pikimmiten. Vaan Emäntä pidätteli mua, sekös mua suututti!

Sitten kun tultiin sieltä pitkältä lenkiltä kotiin, mä sain päälleni tällaisen ihka uuden toppatakin! Eikös oo hienon värinen!? Tätä on sovitettu mulle päälle kerran aiemmin, mutta nyt oli eka kerta kun se jätettiin mun päälle. Olin sitten näin loimitettuna tarhassa iltaan saakka.


Emäntä toi tässä yks päivä mulle terveisiä isältäni Picklesiltä ja pikkuveljeltäni Masalta. Masan oikea nimi on Amazing Poncho ja se on tuossa kuvassa etummaisena menossa. Ovat kuulemma reippaita poikia ja niilläkin näkyy olevan välillä vähän kierrokset päällä. Ihan taidan olla sukuuni tullut minäkin. :D


Tasaluvun bongauskisassa tasalukua ei kai bongannut kukaan, mutta luvun 20001 bongasi Fanny. Onnittelut!

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Söpöjä kuvia!

Unknown kirjoitti...

Ihana pinkkiloimi!