perjantai 8. lokakuuta 2010

Näytillä taas

Eipä oo Emäntä ehtinyt mun juttuja kirjoittamaan, vaikka mulla olis ollut kerrottavaa jo monen monta päivää sitten!
Mä kävin taas yhdessä näyttelyssä. Edellisenä päivänä satoi, eikä mua pesty ollenkaan niinku yleensä aina näyttelyä edeltävänä päivänä pestään. Nyt vaan harjattiin kovasti, ja onhan minussa nyt harjaamista, kun talvikarvaa olen kasvatellut.
Aika kauan sitten matkustettiin ja tultiin paikalle jossa olikin jo monta ponia. Nyt mä pääsinkin ihan sellaiseen pikkuponisarjaan, ei ollut niitä isompia ollenkaan siinä. Ja tyttöjä oltiin kaikki. Olihan siellä pari tuttuakin ponia.
Emäntä oli joten kauhean tohkeissaan, sanoi että eksyttiin matkalla ja siksi ei ollut kauheasti aikaa kiillotella mua enää siellä näyttelypaikalla. Mullakin oli sitten vähän kierrokset päällä ja Emäntä antoi mun juosta ympärillään.

Sitten käytiin siellä kehässä kävelemässä kierros ja sitten mentiin odottelemaan. Sitä odottelua kestikin, mun vuoro oli vasta viimeksi. Meitä oli yhteensä 8 ponia siinä sarjassa.
Kun oli mun vuoro käydä kehässä, minä käyttäydyin Emännän mielestä todella hienosti. Emäntä kehui kovasti.

Lopuksi meidät sitten laitettiin palkitsemisriviin ja minä sain hienon rusetin, tulin neljänneksi.

Muita luokkia me ei jääty enää katsomaan, vaan vähän poseerasin kun Isäntä valokuvasi ja sitten lähdettiin takaisin kotiin. Mutta ennen kotimatkaa mä sain juotavakseni sitä omppumehua sangosta ja nyt joinkin hyvällä halulla!

Pari päivää näyttelyn jälkeen Emäntä tuli kertomaan mulle oikein kivan jutun! Siellä ihan näyttelyn lopussa oli jaettu erikoispalkintoja ja tuomari oli antanut mulle erikoismaininnan siitä, että olin "Päivän tyylikkäin". :D Kuulostaa hienolta! Ja kyllä minä tyylikkääksi oloni tunsinkin niissä valkoisissa suitsissa, valkoinen rusetti hännässäni ja kimalletta jouhissani.

Ei kommentteja: