perjantai 27. elokuuta 2010

Ja taas näytillä

Nyt olin sitten toisessa näyttelyssä, ja vielä on jäljellä yksi.
Tämä missä nyt olin, oli ihan uusi paikka mulle. Matka ei kestänyt kovin kauaa. Mä sain päähäni ne uudet hienon väriset suitset ja monet ihmiset kävivät mua rapsuttelemassa siellä. Sain aika kivasti katsottua paikkoja siellä, kun käveltiin ympäriinsä kun odotettiin meidän vuoroa.
Ja päästiin kävelemään siellä maneesissakin jo ennen meidän vuoroa, siellä oli yhtä aikaa se yks tuttu iso poikakin. Mutta ei meitä päästetty oikein lähelle toisiamme.
Emäntä sanoi, että mä käyttäydyin siellä oikein nätisti. Mutta tällä kertaa se mun parina ollut poni oli vaan hienompi, ja se sai punaisen rusetin ja mä tuollaisen sini-vihreän.
Tässä kuvia!


Kuvat: Mervi Mäki-neste




Kuvat: Tuulia N. http://valokuvia.viuhka.fi





Kuvat: Aino Ruohola http://ainoruohola.kuvat.fi/kuvat



Kuva: Meeri Koski http://meerin.kuvat.fi/kuvat/2010/2010-08-22/

Sitten kun oltiin tultu jo tuolta näyttelystä kotiin ja olin hetken tarhaillut, tuli Emäntä antamaan mulle paaaljon porkkananpaloja! Ja kertoi että olin voittanut yleisön suosikkiponi -äänestyksen! Sain siitä ison hienon rusetin! Mutta parasta oli kuitenkin ne porkkanat! :D

Eilen Emäntä kertoi mulle aika huikean uutisen. Mä oon aina luullut, että mulla on iskän puolelta sisaruspuolia ehkä jotain kymmeniä. Mutta nyt kuulinkin, että iskän entisessä kotimaassa Iso-Britanniassa mulla on yli 100 sisaruspuolta! Ajatelkaa! Niin paljon poneja, en osaisi edes laskea niin moneen. Kylläpäs mä kuulunkin iiiiisoon sukuun!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hienot kyllä nuo suitset! :) T.Jossu