lauantai 27. maaliskuuta 2010

Kevään tuoksuja

Nytpä on kevätaurinko paistanut ja ihan lämmittänytkin jo. Mun mustaan turkkiin ottaa aurinko kivasti ja me kuttutyttöjen kanssa on paistateltu päivää.


Viikko sitten Emännän kummityttö oli taas käymässä ja niinpä sain toimia taas ratsuna. Käytiin kävelemässä sama reitti mitä usein Emännän kanssa ajellaan. Emäntä talutti mua pitkässä narussa ja sain kovasti kehuja, kun menin niin hienosti.


Ja lenkin jälkeen mä sain edelleen kehuja ja Emäntä puki mun päälleni uuden loimen! Upea punainen, mutta onpas vähän pitkä! Mahtaisi näyttää hassulta se poni, jolle tämä oikeasti olisi ihan sopiva. Ajatelkaas nyt, saman pituinen selkä kuin minulla, mutta 15 senttiä korkeammat jalat! :D No, oli tässä kuitenkin hyvääkin, tämä peittää mun mahanalusenkin ja lämmittää siis sieltäkin. Yhtä punaista käärylettäkin Emäntä kokeili mun jalkaan, mutta sanoi sen olevan sopivan levyinen mutta liian pitkä ja että ne pitäisi lyhentää.


Mä olen tosiaan tainnut olla hyvä tyttö, kun sain ihan samalla viikolla vielä toisenkin uuden loimen! Tämä on vähän hassun värinen, mutta tosi lämmin. Emäntä on tämän ihan itse mua varten ommellut, eikä kenelläkään muulla ole samanlaista! Tämä on kuulemma villainen ja olisi ollutkin hyvä silloin kovilla pakkasilla. Saas nähdä onko tälle vielä käyttöä tänä talvena vai jääkö se odottamaan ensi talven pakkasia.

Musta olisi kyllä aika kiva tietää, miten iso mun vaatekaappi oikein onkaan??? En pysy edes laskuissa mukana, niin monta loimea mulla jo on.

Ei kommentteja: