maanantai 19. lokakuuta 2009

Hei ratsu reipas!

Se olen minä! :D

Emännän kummityttö oli taas kylässä ja tällä kertaa se ratsasti mulla vähän pidemmästi, käytiin ihan tuolla samalla tiellä missä ajellaan kärryilläkin. Emäntä käveli koko ajan vierellä ja talutti narussa, vaikka ihan hienosti olisin osannu mennä ilman naruakin. Nyt oli se uusi hieno satulahuopa sitten ekaa kertaa käytössä.

Eilen Isäntä ajoi taas traktorin tarhan viereen ja kauhan siitä aidan yli ja Emäntä siivosi mun kakkakasat pois. Mä kävin vähän ihmettelemässä ja ehtihän Emäntä sitten aina välillä mua vähän rapsuttamaankin.


Mä oon ihan unohtanut esitellä mun uudet loimet! Siitä on jo hetki aikaa kun nämä kuvat otettiin. Sain uusia loimia sen takia, kun olis kasvanut ulos kahdesta vanhasta loimesta. Ne oli vihreä ja vaaleanpunainen kylpytakki, ne alkoi kummasti kinnata tuosta mahan kohdalta. No näissä uusissa on vielä vähän kasvunvaraa, varsinkin tässä ensimmäisessä. Siinä on riimu ja narukin samaa sarjaa, mutta oli ne sen verran isoja, että en mä oo niitä vielä käyttänytkään. Odottelen jospa vieläkin kasvaisin!


Mutta tämä toinen on oikein sopiva! Olen käyttänyt sitä jo monta kertaa, Emäntä laittaa aina ajon jälkeen sen mun päälleni.


Me on nyt ajeltukin aika usein ja mulla on niin hyvä kunto, että Emäntä ja Isäntä tekivät mulle pienen jekun viimeksi kun ajettiin. Isäntäkin istui kärryihin! Pikkuisen oli raskasta, mutta kyllä mä vaan jaksoin ottaa muutaman raviaskeleenkin. No onneksi Isäntä ei kauaa siellä kärryissä ollut, vaan nousi pois ja me jatkettiin Emännän kanssa vaan. Mutta Isäntä otti meistä kuvia ja tällaisen videonkin kuvasi.

3 kommenttia:

Tiia & Rembo kirjoitti...

Ihanat loimet! :) Kummasti täälläkin noi pienemmät alkaa kasvaa loimista ulos aina sieltä keskivartalon seudulta... Onkos sitä jo ravailtu ratsastajan kanssa, vai kävelettekö vielä?

Tuo Dompin blogi linkkilistassa ei muuten enää toimi kun menin ja poistin sen, uusi löytyy nimen takaa.

Reeta kirjoitti...

Kyllä ravattiinkin jo! :D

Anonyymi kirjoitti...

Oli hienoja loime
ia. Kiva kun Reetallakin jo ratsastetaan raviikin