lauantai 16. toukokuuta 2009

Myllerrystä

Heissan taas!
Onpas ollut nättejä kevätpäiviä nyt. Meidän tarha on kivasti kuivunut ja nyt voidaan makoilla kuivalla maalla ja ottaa aurinkoa!

Vuohet tykkää usemmiten makoilla tuolla kivikasan päällä. Mutta minä en sinne pääse niin makoilen maassa.

Vaikka kyllä vuohet välillä makaa mun kanssa maassakin.

Kattokaas kun tossa kuvassa meidän tarhassa on vielä tuollainen katos, mihin meidän heinät aina tuodaan ja siellä mä seisoskelin sateella.
Mutta tässä pari päivää sitten Isäntä telkesi minut laitumelle ja päästi vuohet ihan vapaaksi ja sitten se traktorin kanssa pörräili ja rikkoi sen koko katoksen! Jäi vaan muutamia kattotiiliä joita me sitten vuohien kanssa ihmeteltiin kun takaisin tarhaan päästiin.

Ja sitten vasta kummia tapahtuikin! Isäntä alkoi kaivelemaan siihen paikalle kuoppia ja tarhan oven viereen ja alle kaivoi myös kuopat! Ja rakenteli jotain kummallisia. Saas nähdä mitä tästä oikein tulee! Eilen illalla mulla oli vähän vaikeeta tulla tarhasta pois, kun oven alla olikin kuoppa jonka yli mun piti hypätä! En ensiksi uskaltanut mutta Emäntä näytti pari kertaa mallia ja sitten minäkin uskalsin. Mutta tänä aamuna en enää uskaltanut mennä siitä tarhaan, se näytti niin vaaralliselta ja mun jalka meinas luiskahtaa sinne kuoppaan. Niin Emäntä sitten vei mut laitumen ovesta sisälle ja sieltähän mä pääsen tarhaan kun se kulkuluukku on nyt ollut auki ihan koko ajan. No onneksi nyt Isäntä täytti ne kuopat jollain ja pääsen varmaan illalla pois tarhasta ihan kuten ennenkin.


Tässä yks ilta mun piti taas poseerata vaikka ei olis yhtään huvittanut. Tai itse asiassa mun piti poseerata ihan kahtena päivänä kun Emäntä sanoi ettei ekan poseerauksen kuvat oikein onnistuneet. Tällaista poikien väristä riimua mun piti pitää ja Emäntä kuvasi. En tajua miksi mun sitä piti pitää, näkeehän tuosta väristäkin jo ettei tämä oo mulle!?

Ei kommentteja: