sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Metsäretki

Tässä viime päivinä meillä on naputeltu ja sahattu lautoja. Ollaan tarhasta päin tarkkailtu tilannetta ja näyttää siltä, että Isäntä korjaa meidän tallin kattoa.
Muuta erikoista kerrottavaa minulla ei nyt olekaan, koska olen vain oleskellut tarhassa ja syönyt. Emännällä näkyy olevan se käsi edelleen siteessä eikä kai siksi pysty mitään meidän kanssa tekemään. Ruuat se kyllä tuo, mutta Isäntä laittaa automaattiin heinät ja siivoaa meidän tarhan.

Tanya:
Aika yksitoikkoista on ollut minunkin elämäni viime päivinä, mutta pääsin sentään kerran kävelylle. Se oli metsätie, jossa en ole pitkään aikaan käynyt. Isäntä talutti minua ja Mila-koirakin oli mukana, mutta se juoksi melkein koko matka irrallaan. Paitsi sitten se otettiin kiinni, kun metsässä olikin toinen koira! Se oli iso ja pelottava, se haukkui minulle ihan hurjana! Onneksi sen ihmiset piti siitä tiukasti kiinni. Nähtiin se sekä meno- että tulomatkalla.
Isäntä ei antanut minun siinä kävellessä syödä yhtään. Mutta pari kertaa pysähdyttiin ja silloin sain maistella ruohoja.
Emännällä oli vain sellainen pikkuinen kamera mukana jolla otti näitä kuvia, siksi ei tullut kauhean hyviä. Se ei kai voi sitä isompaa kameraa nyt käyttää sen kätensä takia.

Minulla alkaa kuulemma pian koulunkäynti, saas nähdä mitä se sitten oikein tarkoittaa.

1 kommentti:

Milka :3 kirjoitti...

Eka <3 Mut söpöjä noi ponit