maanantai 8. heinäkuuta 2013

Farmariterveiset

No nyt on Farmari nähty ja käyty. Laitetaas ihan tähän alkuun tämä tärkein, ettei se huku tuonne kuvien joukkoon. Nimittäin tämä mun esiintyminen!

Ja tässä sitten tulee niitä kuvia, niitä on tosi paljon. Kiitokset Annikalle kuvista!
Molempina päivinä matkustettiin sinne trailerilla ja välissä käytiin yö kotona. Ekana aamuna sinne mennessä meitä oli eläinlääkäri siellä vastassa ja se kehui että ollaan reippaita tyttöjä. Toisena aamuna meitä ei enää tarkastettu vaan saatiin kävellä suoraan sinne meidän osastolle.
Meille oli varattuna sellainen iso aitaus, jossa oli parasta se, että siellä kasvoi ihanaa tuoretta ruohoa! Sitä me syötiinkin koko päivä.
Ihmisiä siellä oli niin paljon, että rapsutusta saatiin kyllä ihan tarpeeksi.

Ja oli ihan hyvin tilaa ottaa välillä vähän spurttejakin.

Välillä tehtiin vähän tuttavuutta naapurin poikien kanssa.

Sen mun esityksen näittekin jo tuossa alussa videolla, tässä menen siihen esitykseen väkijoukon keskeltä.
Ja sen esityksen jälkeen Emäntää haastateltiin.
Mulla oli se sama esitys molempina päivinä. Ekana päivänä se taisi mennä paremmin, toisena päivänä mua vähän hermostutti ja olisin halunnut mennä reippaammin. Tuo video otettiin just silloin toisena päivänä. Ja huomaattekos eron videossa ja noissa kuvissa? Ekana päivänä mulla oli suitsissa turpahihna, mutta sitten se meni jotenkin hukkaan ja toisena päivänä olinkin sitten ilman sitä.
Meillä oli ihan uudet riimut, Emäntä oli laittanut niihin meidän nimet turvalle niin ihmisten oli helpompi tunnistaa meistä kumpi on kumpi.



Tanya:
Olipa kuulkaa kivat nuo Farmaripäivät meillä! Niissä oli monta mukavaa juttua. Ensinnäkin se heinä joka ei loppunut ollenkaan, sitten ne taukoamattomat rapsutukset ja kaikista parasta oli naapuriaitauksen pojat!

Niitä rapsuttajia todellakin riitti!




Minullakin oli tällainen omalla nimelläni varustettu riimu. Aika kivaa että monet luuli minun olevan vanhempi kuin Reeta, koska olen kooltani isompi.
Mutta mun mielestä ihan parasta siellä oli naapurin pojat! Aivan ihastuttavia! Mulla tuli sisälleni ihan sellainen kumma kutina ja ihan harmitti kun se aita oli siinä välissä. Pojat oli samaa mieltä.

Tässä ollaankin sitten jo lähdössä kotimatkalle. Siinä lähtiessä olikin hirveä hälinä ja autoja meni ja tuli, mutta niin me tytöt vaan mentiin traileriin ja Emäntä palkitsi meidät antamalla tosi paljon porkkanaa!
Reissun jälkeen mä olen ollut aika väsyksissä. Eihän siellä ehtinyt juuri päiväunia ottamaan. Mutta nyt alan olla taas jo ihan pirteä oma itseni. :D

6 kommenttia:

Jemina kirjoitti...

Voi miten reippaita pikku tyttöjä!Itsekin olisin halunnut käydä tuolla ja nähdä teidät , mutta matka olisi ollut liian pitkä...

Feikkiruusu kirjoitti...

Teidän esitystä oli ilo katella! :)

Anonyymi kirjoitti...

mitä teidän kopissa lukee?

Ponitäti kirjoitti...

^Tarkoitatko tuota kylttiä? Siinä lukee "Jos näet että ponilla on jokin hätänä, soita omistajalle puh. xxxx. Kiitos!"
Tuo on siis siksi, että esim. kuumana näyttelypäivänä voi ponit joutua odottelemaan trailerissa niin että takaluukku on auki ja itse en ole vieressä.
Trailerin kyljessä on teksti "Reeta-poni matkustaa!", mutta sitä ei näy näissä kuvissa.

Elisa kirjoitti...

Minulla on myös muutama kuva Reetasta ja siitä esityksestä :) aivan ihastuttavia poneja olivat ! :)

Anonyymi kirjoitti...

Hieno esitys !

t 3ponia