sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Kuvauslenkillä

Eilen oli aivan mahtava auringonpaisteinen päivä ja me käytiin Emännän kanssa pitkällä ajolenkillä. Emännällä oli kamera mukana ja pysähdyttiin monta kertaa. Silloin oli ihan mukavaa, kun Emäntä meni minusta kauemmas sen kameransa kanssa, ja mä sain syödä. Vaikka kuolainten kanssa se on vähän hankalaa. Mutta oli niin mukava retki, ei ollut yhtään ötököitäkään enää metsässä.
Ihan alkumatkasta tuli pelottava juttu! Rekka tiellä vastaan, mä meinasin että käännyn ja juoksen takas kotiin, kun niin lähellä vasta oltiin. Ehdin jo kääntyä, mutta sitten Emäntä nousi kärryistä ja piteli mua sen aikaa, että rekka meni ohi.
Ensimmäinen pysäkki oli pellolla, ai kun oli mehevää heinää!

Ja sitten tiellä, tässä en päässyt syömään.

Matka jatkui metsätielle. Vähän ennen tätä kohtaa on talo ja sieltä haukkuu aina yks koira mulle. Mutta en minä sitä pelkää.

Tässä pysähdyttiin kanssa, Emäntä meni vähän kauemmaksikin kuvaamaan. Maistelin tuossa kanervia.

Siellä metsässä tuli vastaan muutama koira ja ne kovasti minulle haukkuivat, mutta en minä niitä pelännyt. Emäntä kehui miten hienosti olinkaan.
Tällaisen kuusen vierelle pysähdyttiin myös, maistelin tuota sammaltakin vähän, mutta kyllä heinä on parempaa.

Poikettiin vähän reitiltä ja käväistiin yhden autiotalon pihassa. Sinne meni tällainen hämärä polku vain.

Sieltä autiotalolta näkyikin jo meille kotiin. Mutta ei kuitenkaan menty siitä peltojen poikki, vaan palattiin sinne polulle mistä on ennenkin menty.

2 kommenttia:

Arja kirjoitti...

Olipa mukava käydä Reetan kanssa lenkillä, edes näin kuvien välityksellä.

Jossu kirjoitti...

ehkä minäkin joskus pääsen kirjoittamaan syysretkestä ponin kanssa.. :) *haaveilee*