keskiviikko 10. kesäkuuta 2009

Väriä elämään!

Kokeilinpa sitten laittaa punaa huuliin, mitäs tykkäätte?

Ja sitten mulle tuli mieleen kokeilla vähän tollasta vaaleata sävytystä etutukkaan.

Huulipuna kului heti pois kun söin ruohoa, mutta toi etutukan valkoinen on pysynyt tosi hyvin!

Jaa että mistäkös mä näin kivat värit sain, arvatkaas?

No huomasin tilaisuuteni tulleen, kun Isäntä maalasi tätä meidän uutta laidunkatosta! Siitä sai sopivasti punaista ja valkoista ja sitten vielä uudestaankin punaista.
On muuten tosi kiva toi katos! Siihen reunaan voi hinkata jos niskasta kutittaa.

Ja siellä voi ottaa päiväunet mukavasti varjossa, jos on tuollainen aurinkoinen päivä.


Mä olen saanut nyt olla pihassa vapaana syömässä ruohoa kolme kertaa päivässä aina hetken aikaa. Joskus Emäntä kotiin tullessaan ei tulekaan heti mua päästämään vapaaksi, niin mä huutelen sille ja kyllä se sitten tulee.
Joskus Emäntä meinaa ottaa mua jo takaisin vaikka oon vasta ihan vähän aikaa saanut syötyä. Silloin mä pinkaisen karkuun! Mutta Emäntä saa mut aina kuitenkin kiinni...

Tässä yks ilta oli taas se Emännän kummityttö käymässä.

Nyt kokeiltiin taas satulaa ja ratsastusta, käytiin ihan tiellä saakka kävelyllä. Tuntuu vähän hassulta toi paino selässä ja tytön jalat mun kyljissä. Mutta se on mukavaa kun Emäntä kehuu ja saan porkkananpaloja suoraan suuhun!

Mä tunnen itseni niin jo isoksi tytöksi kun kannan ratsastajaa selässä!

1 kommentti:

worryrock kirjoitti...

No onpas nyt hienot huulipunat ja hiusvärit XD Hyvin näyttää ratsun hommatkin jo sujuvan!